Ana içeriğe atla

İlk Mesajım! First Message!

Herkese merhaba! Çok uzun zamandır blogları takip ediyorum ve nasıl çalıştıklarını biraz da olsa anladım. Ama daha yeni olduğum için ufak tefek hatalarım olabilir. Bunun için sizden şimdiden özür diliyorum. Kısaca kendim hakkında birşeyler paylaşacak olursam;
-30 yaşındayım(inşallah blog yazmanın yaşı yoktur😅)
-Yeditepe Üniversitesi Gastronomi ve Mutfak Sanatları mezunuyum
-Öğrencilik hayatımda ve mezun olduktan sonra çeşitli restoran ve otellerde çalıştım.
-Şuan babamın sahip olduğu butik bir otelde hem mutfak hem de servis bölümünde çalışıyorum, kısacası joker elemanım diyebilirim.
-1 yıllık evliyim💖
-İki tane köpeğim var Es ve Paşa adında. Es kopay cinsi, Paşa ise labrador.
-Yemek yapmayı ve farklı lezzetleri bir araya getirmeyi çok seviyorum.
-En büyük tutkum yemek diyebiliriz.
-En büyük aşkım ise tabiiki de eşim 😄
-Bir abim var. O da restoran işletmecisi farklı bir yerde.
-Alışveriş yapmayı çok seviyorum. Hangi kız sevmez ki?! Öyle belli markalarım yok ama en çok Zara, H&M, İpekyol, Roman, Nike, Love My Body, Mudo ve beğendiğim bir kaç özel butikten alışveriş yapıyorum.
-Takılarla pek aram olmasada boynumdan hiç çıkarmadığım annemin kolyesi var. Bir de büyük küpeleri seviyorum. En azından giydiğim kıyafeti bir tık yukarı taşıyabiliyor.
-Marketten sebze meyve almak yerine pazara gitmeyi tercih ederim. (bazen istisnalar olabiliyor, malesef bazı sebze ve meyveleri pazarda bulamayabiliyorum.)
-Her yıl mutlaka okuduğum bir kitap var, Küçük Prens.
-Her sonbaharda izlediğim dizim var, Sex & The City. Hiç sıkılmadan 1 milyonuncu kez izlemişimdir.
-Dizi ve film izlemeyi gerçekten çok seviyorum. Eşim daha çok aksiyon, bilim kurgu sevse de(bende seviyorum ama çok değil) ben daha çok romantik komedi seviyorum.
-En çok izleyip de etkilendiğim film ise Forrest Gump
-Müzikle aram iyidir, çoğunlukla jazz, chill out, blues dinlemeyi seviyorum.
-Yemek ayrımı yapmam, ama çok fazla yemeyi tercih etmediğim yemeklerde olmuyor değil, mesela kuru fasülye.


Benim aklıma gelen kısaca kendim ile ilgili şeyler bunlardı. İlk yazı için yeterlidir sanırım. Umarım zamanla birbirimizi daha iyi tanır ve daha çok iletişim kurarız. Umarım hepiniz çok harika bir hafta geçirirsiniz. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Hoşçakalın...



Benile aynı zamada, e-mail adresimle iletişime geçebilir, sosyal medyadan takip edebilirsiniz.
Instagram: bets_erten
Youtube:https://www.youtube.com/channel/UClMTUcN4A-1jvyb6Y3eJ-vg?view_as=subscriber
Email: betserten@gmail.com

Yorumlar