21 Ocak 2017 Cumartesi

Saç Dosyası


Davines Şampuan & Saç Maskesi


Merhabalar! Bloğumun açılışını bir saç dosyasıyla yapmak istedim.
Küçüklüğümde çok gür ve uzun saçlarım vardı. Daha sonra uzun yıllar saçlarımla ilgili çok sorunlar yaşadım. Isısal işlemlerden dolayı yıpranmalar, kırılmalar, koparak dökülmeler, saç boyaları vs derken saçımın canına okudum diyebilirim. En son ortaokul son sınıftayken saçım belime kadar uzundu. Lisede ergenlik sivilceleriyle mi başedicem, yoksa benden bağımsızlığını ilan etmiş kıvırcık saçlarımla mı uğraşıcam derken çareyi hergün okula fön çektirerek gitmekte buldum. Bununla da kalmadım tabiiki de bir de üstüne kumral olan saçlarımı sarıya boyatmaya karar verdim. Kısacası lise döneminde saçlarıma baya bir işkence ettim. 
Üniversitede de yine aynı devam eden serüvenim saçlarımın hem dökülmesine hem de daha da yıpranmasına sebep oldu. Ne yaptıysam bir türlü eski sağlıklı saçlarım geri gelmiyordu. Bir de okul bitip ailemin yaşadığı şehire geri dönünce tam 2 sene iyi bir kuaför aramakla geçti. Veee sonunda buldum; MOSİ. Kuaförü buldum bulmasına ama o kadar kötü bir durumdaydı ki saçlarım mecbur kestirmem gerekiyordu. Ben kestirmicem dedikçe kuaförüm kesilmeden olmaz diyordu. Ve kendisine yenik düşerek 4 ay önce saçlarımı ilk kesimini yaptırdım. Daha sonra internette araştırma yaptım ve DAVİNES Nounou serisinin yıpranmış saçlara çok iyi geldiğini okudum. Bir sürü değişik şampuan, saç kremi, saç serumu vs... denemiş biri olarak dedim bir de bunu deniyim. İyiki de denemişim. Acaip memnun kaldım. Aşk meleğim nerelerdeydin tam zamanında geldin süper süper... 
Gerçekten muhteşem bir seri. Saçımın tamda istediği şeyi yani NEMİ verdi. Yaklaşık 4 aya yakın bir süredir kullanıyorum saçlarımda gözle görülür bir iyileşme söz konusu. Dipnot düşmek istiyorum; 4 aydır özel günler hariç (o günlerde de kuaförümde önce bakım yaptırıp sonra fön çektiriyorum) hiç bir şekilde saçıma maşa, saç düzleştirici vs gibi yıpratıcak bir işlem yapmıyorum. En son yaklaşık 1 ay önce son kalan kırıklarımıda temizlettim ve saçlarım yavaş yavaş olsa bile kendine gelmeye başladı. Hızlı bir sonuç beklemem hata olur çünkü ben bu saçları çok uzun zaman önce yıprattım ve kuaförüm ile çalışmalarımız sonuçu ÖLÜ (kuaförümün saçıma söylediği kelime) olan saçımı yeniden dirilttik. Kısaca saçlarımın neyken ne olduğundan bahsettikten sonra birazda benim bu mucizevi şampuanım ve saç maskemden söz ediyim; 

NOUNOU Şampuan


Nounou Şampuan kuru ve yıpranmış olan saçlara nem sağlıyor. Saçı yormadan nazikçe besleyip canlılık katıyor. Saça zarar veren kimsayallardan içermiyor. 


NOUNOU Saç Maskesi



Nounou saç maskesi kremsi dokusuyla saçı ağırlaştırmadan gerekli olan nemi sağlıyor. Kuru, yıpranmış ve aşırı işlem görmüş saçları parlatıyor, yumuşatıyor ve besliyor. 



Sadece saç uçlarına uygulayıp 15 dakika beklemek gerekiyor. Ben bu işlemi sıcak havlu sararak yapıyorum, böylece saçıma extra nem kaynağı sağlamış oluyorum. 


Kısacası bu iki ürün hayatıma girdiğinden beri saçlarımda ben de çok mutluyuz... 😀



Instagram : https://www.instagram.com/bets_world_/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder