22 Ocak 2017 Pazar

Pazar Bakımı



Merhabaaa... Başlıktanda anlaşılacağı gibi bugün pazar. Bende pazar demek bakım demek. Bugün de sizlerle pazar bakımı yaparken kullandığım ürünlerden ve yeni aldıp da denediğim ürünlerden bahsedicem. 

İlk olarak cilt temizliği çok önemli. Eğer yüzünüze veya vücudunuza peeling ya da maske uygulayacaksanız eğer öncesinde cildi temizlenmeniz gerek. Bende pazar bakımım için günlük kullandığım ürünler dışında özel bakım yapanları tercih ediyorum. 


Clinique Pep-Start 2 in 1 yüz temizleme jeli ile ister yüzünüze peeling yapın isterseniz de temizleyici olarak kullanın. Bu çok amaçlı yüz temizleme jeli derinlemesine temizlerken aynı zamanda da ciltte kadifemsi bir etki yaratıyor. 

Clinique Foaming Sonic Facial Soap yüz temizleme jeli daha yumuşak dokusu ile ciltte bebeksi bir etki yapıyor. İki üründe derinlemesine cildi temizlerken aynı zamanda da yumuşacık yapıyor. 


Dirty Works ile daha bu hafta tanıştım. Detox Mud Mask yani detoks etkili bu maskeyi alarak markayı deneme fırsatı buldum. Vee acaip memnun kaldım. İlk kullanımda etki eden bu maske yumuşak dokusu ve muhteşem kokusuyla cildi tahriş etmiyor. Cildi sıkılaştırıp toparlayan bu maske haftada 1 ya da gerek duydukça çok rahat kullanabilirsiniz. 


Son olarak derinlemesine temizlediğim cildime Garnier Saf ve Temiz Arındırıcı ve Sıkılaştırıcı tonikle gözeneklerimi sıkılaştıyor, daha sonrada Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion ile nemlendiriyorum. Gerçekten kuvvetli bir nemlendirici. Yüzde yağlı bir etki bırakmıyor ve Gün boyu parlamasını engelliyor. Cildin ihtiyacı olan nem takviyesini tek başına karşılıyor. 

En son da yine Clinique Pep-Start Eye Cream ile göz çevremi hafif masaj yaparak şımartıyorum. 

Ben bu ürünleri çok beğenerek ve severek kullanıyorum. Aralarında yeni tanışmış olmama rağmen favori listeme girdi bile... 😀




Instagram : bets_world_ 
Soru ve önerileriniz için Dm atabilir ya da buradan yorumlara yazabilirsiniz. 

Herkese bol dinlenmeli bir pazar olsun... 😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder