31 Ocak 2017 Salı


Merhaba! Ocak ayının son gününde bu ay denemiş olduğum ve beğendiğim ürünleri bir başlık altında toplamak istedim. Aralarında her ay favorim olacak ürünlerde yok değil. Hadi gelin birlikte bakalım bu ürünler nelermiş?

İlk önce yüz makyajımda kullandığım ürünlerden başlayalım. 


Mac Strobe Cream : Bu ürün benim senelerdir çok severek kullandığım bir aydınlatıcı. Kremsi bir kıvama sahip olan bu ürünü günlük makyajımda her daim kullanıyorum. Fondöten kullanmadığım zamanlarda soluk cildimi muhteşem parlatıyor. 
H & M Sunrise Glow Bronzer : H & M kozmetik sektöründe baya ilerledi. İlk başlarda insanda soru işareti bırakan makyaj ürünleri şimdilerde herkesin çok favorisi. Benimde bu bronzer favori listemin başında. Ben bu ürünü tüm yüzüme değilde allık olarak kullanıyorum. İçerisindeki hafif ışıltılar yüzün daha aydınlık ve parlak durmasını sağlıyor.
H & M Makyaj Süngerleri : Üç farklı renkten oluşan bu makyaj süngerleri değişik şekilleri ve yumuşacık oluşları ile yüzün her hatlarında  kapatıcı ve fondöten sürerken rahatlık sağlıyor. 
H & M High Lighter Powder : Genellikle gece makyajı için kullandığım bu yoğun ışıltı veren aydınlatıcı pudra gerçekten çok beğeniyorum. Pudra şeklinde olmasına rağmen yüze sürüldüğünde hiç toz halinde durmuyor. 

Not: Resimde görmüş olduğunuz allık fırçası ; 
Sephora Professional Makyaj Fırçaları : Sephoradan uzun yıllar önce almıştım. Angled Blush 40 numara olan bu fırça tüylerinde kopma azalma olmadı. Beni bir 6 sene daha götürür :) 


✭✭✭

İkinci olarak favori rujlarımdan bahsedeyim. 


Maybelline New York Colorsensational : 315 Rich Plum rengindeki bu ruju alalı daha 5 gün olmasına rağmen hiç dudağımdan çıkarmak istemiyorum. Maybelline markasını zaten çok severek kullanıyor ve rujlarının tonlarını çok beğeniyordum. Bu serinin hafif ışıltı severler için gerçekten çok ideal olduğu ortada. Dudakta yapışkan his bırakmaması ve doğal bir ışıltı vermesi beni kalbimden vurdu. 
Golden Rose  Velvet Matte Ruj : Mat ruj denilince benim aklıma ilk Golden Rose geliyor. Benim en çok sevdiğim, bu ay sürekli dönüşümlü kullandığım 16 ve 20 numaralı bu mat rujlar.


✭✭✭

Üçüncü bahsedeceğim göz makyajı favorilerim ;


Dior 5 Couleurs Eyesshadow Pallete : Dior'un bu 5'li far paleti serisinde favori renklerim 166 Victoire oldu. Mürdüm tonlarının ağırlıklı olduğu bu far paleti benim gibi ela gözlüler için güzel bir alternatif. 
Clinique Chubby Lash Maskara : Böyle bir maskara yok! Gerçekten kirpikleri tel tel ayırıyor hem kıvırıyor hem de gürleştiriyor. Gerçekten Clinique böyle bir maskara yapmış. Benim bu maskarayı keşfetmem Clinique'in çıkarmış olduğu her güne ayrı bir süpriz ürün kutusundan çıktı. Clinique markasını çok uzun zaman kullanmış ama daha sonra farklı markalara şans vermiştim. Ama bu maskara hepsini geride bıraktı. Ocak ayının en en en favori ürünü diyebilirim çok rahat. 
H & M Mega Volume Maskara : Bir diğer beğendiğim maskarada H&M'den. Kirpikleri uzatıp tel tel ayırıyor. Clinique Chubby Lash'dan önceki favorimde bu üründü. Ben memnun kalarak kullanıyorum. Şu aralar H&M mağazalarında göremesemde eğer bulursanız alıp bir deneyin derim.
Clinique Quickliner : Eyeliner'ın bir değişik versiyonu diyebilirim. Buğulu bir makyaj için tamamlayıcı bir ürün. 09 Intense Ebony benim tercihim. Bir tarafı sünger fırça diğer tarafı kalem olan bu ürünün tek sevmediğim yanı kalem kısmının çabuk bozuluyor olması.


✭✭✭

Sıra geldi el ve ayaklara ; 


Sweet Snuggles El ve Ayak Losyonu : Sadece Watson mağazalarında denk geldiğim bu ürünün önce ayak losyonu aldım ve kokusuna, yumuşak etkisine bayıldım. Daha sonra el kreminide bulunca kaçırmadım. İkiside gerçekten hem çok güzel kokuyor hem de el ve ayakların ihtiyaç duyduğu nemi sağlıyor. 
Nicka K New York Tırnak Çukur ve Çizgi Doldurucu : Bu üründe diğer bazı ürünler gibi yıllardır favorim. Ojenin tırnakta pütürsüz durmasını sağlıyor. Ben her oje sürdüğümde ya da sürmediğimde muhakkak bu bazı uyguluyorum. Ojesiz sade kullanıldığında da sanki yeni manikür yaptırmışsınız edası yaratıyor.
Favori Ojelerim : Rimmel London 60 saniyede kuruyan 340 Berries and Cream ojesi rengine aşığım. Tırnaktaki duruşu ve çabuk kuruması benim en'lerimden. Bir diğeri ise Pastel Nude'un Stone 760 nolu ojesi. Tırnakta gerçekten çok güzel bir gri tonu veriyor. 
Benri Oje Kurutucu- 60 Saniye : Gratis'in kendi bünyesindeki Benri markasının bu oje kurutucusu benim çok hoşuma gitti. Diğer kullandığım oje kurutucuları ile kıyasladığımda tercihim tabiikide bu üründen yana olur. Hem ojeyi çabuk kurutuyor hem de elde yağlı bir his bırakmıyor. 


✭✭✭

 Saçlar ile devam edecek olursak ; 


Tony & Guy Deniz Tuzu Saç Spreyi : Ürün vaadettiği gibi saçları denizden çıkmış gibi hafif dalgalı bir forma sokuyor. Ürünü birkaç kez kullandım ve çok memnun kaldım. Saçı ağırlaştırmadan şekil veriyor. Bu ürünü özellikle yazın daha çok kullanacağım gibi geliyor. 
Urban Care Shake & Repair : Onarıcı bakım köpüğü olan bu ürün çoğunlukla kullandığım. Köpük dendiğine bakmayın diğer saç köpükleri gibi saçı kalıplarştırıp sertleştirmiyor. Aksine yumuşacık oluyor. Aynı zamanda kokusu muh-te-şem.
Davines Bukle Belirginleştirici Serum : Davines ile tanışalı daha yeni olsada bu ürün benim kıvırcık saçlarımı yeniden şekle girmesini sağladı diyebilirim. 


✭✭✭

Cilt temizliği ve bakımı iyi bir makyaj için olmazsa olmazlardan. Benimde bu ay cilt bakımında kullandığım favorilerim ; 


Dirty Works Detoks Makse : Muhteşem bir yabanmersini kokusu ile cildinizi şımartmak istiyorsanız işte sizinde favori listenize girecek bir ürün. Diğer maskelere göre cildi germemesi , cilde aydınlık bir görünüm vermesi ve gözenekleri derinlemesine temizlemesi benim favorim olmasını daha çok etkiledi. 
Watsons Siyah Nokta Burun Bandı : İlk defa burnumdaki siyah noktalarım için burun bandı kullandım. Sürekli gözüme çarpan bu ürün artık cilt bakım ürünlerimin arasında yer alıyor. 
Clinique Pep- Start 2in1 & Foaming Soap & Nemlendirici : Clinique cilt bakım ürünleri her sene kendini yeniliyor. Bileşenleri ise benim cildimin ihtiyacını karşılayan birkaç kozmetik markasından birisi. Benim favorilerim bu üç ürün, özellikle 2in1 pep-start hem peeling hem de yüz temizleme jeli çift etki yaratıyor. 


✭✭✭

Peki bu makyajlar nasıl temizlenecek?


Benri Makyaj Temizleme Mendili : Benri'nin bu Macademia yağılı makyaj temizleme mendili en ağır makyajı bile kolay çıkarıyor. Cildi kurutmuyor. Ayrıca makyaj temizleme toniklerinden daha kullanışlı.


✭✭✭

Instagram 
bets_world_

🌟

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder