26 Ocak 2017 Perşembe

ALIŞVERİŞ! / Watsons



Merhabalar! Bugün Watsons alışverişimden bahsedicem. Almış olduğum bu ürünleri daha önce hiç kullanmadım ama birçok blogger veya vloggerdan duyduğum ya da yeni çıkmış olupta denemek istediklerim. 
O zaman hadi başlayalım incelemeye! 

1: DAX Super Gro Botanical Oil birçok bitkisel yağ barındırıyor. Benim bu ürünü almamdaki en büyük etken saç uzamasına yardımcı olması. İçinde bulunan tatlı badem yağı, avokado özü, jojoba yağı, buğday tohumu özü gibi yağlar bilindiği gibi saç uzamasını ve beslemesini destekleyen yağlar. Bu ürünü birçok kişiden duyduktan sonra bir de ben denemek istedim. Bakalım anlatıldığı kadar güzel mi?!

2: Pastel Nude serisinin Stone 760 no'lu ojesi tırnakta bıraktığı hoş nude bir grimsi toprakımsı bir renk. Birkaç diğer nude renklerinden bende var zaten ama böyle bir renk ilk defa kullanıyorum. Şuan zaten hemen tırnağımdaki duruşunu merak ettiğim için sürdüm :) Gayet başarılı buldum. (bir süre bu oje favorilerimde :))

3: Sweet SNUGGLES Hand Lotion sadece Watsons'lar da bulunan bu markanın geçtiğimiz aylarda ayal losyonunu almıştım ve bayıla bayıla kullanmıştım. Hatta o kadar güzel kokuyordu ki insanda yeme hissi uyandırıyordu. Aynı markanın el kreminide kasada görünce(birde paketinin içerisinde çok şeker bir törpü var) hemen almak istedim. Ayak kreminde olduğu gibi el kremide muhteşem kokuyor ve elleri yumuşacık yapıyor. (tabii bunuda hemen denedim)

4: Watsons NOSE PORE STRIP burun bandı denemek istediklerim arasında yer alıyordu. Burnumda bulunan siyah noktalarımla artık baş edemez oldum. Bende siyah nokta burun bantlarından kullanmaya karar verdim. Daha önce başka bir markanın bu bantlarından kullanmış ve memnun kalmamıştım. Bu yüzden bu bantların üzerine bir çizgi çekmiştim ama görünce dedim bir şansta buna veriyim. Birkaç çeşidi bulunan bu burun bantlarından ben derinlemesine temizlik yapanı tercih ettim. Bakalım deneyip görücez ne kadar etkili olduğunu.

5: Garnier Nem Bombası Kağıt Maskeleri yeni çıkanlar arasında. Garnier cilt temizliğinde gerçekten çok ilerledi ve çoğu ürününde de başarı sağladı. Bende uzun sürelerdir Garnier cilt temizleme ürünleri kullandığım için bu yeni maskeleri denemezsem olmaz dedim. Sadece iki çeşidi olan bu kağıt maskelerden biri yoğun nem ve canlı görünüm sağlarken diğeri de yoğun nem ve ferahlık hissi veriyormuş. Bunlarda denenecekler arasında ilk sıralarda yer alıyor :) 

6: Maybelline NY Baby Lips dudak balmları çok severek kullanılıyor. Ben bu ürünle birkaç ay önce yeni çıkan hem dudak hem de yanak balmı olan bu ürünle birlikte tanıştım. Bu ürün hem dudağı hem de yanakları renk vermeden 4 saat nemlendiriyormuş. Şekli çok tatlı olan bu ürün favorilerime girecek gibi görünüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder